21 de junio de 2016

Comenzamos de nuevo



Hola guapas, ya estoy de vuelvo por aquí, sé que hace mucho que no publico,
tengo mis motivos y dentro de muy poco sabrán el porque. He estado sacando fotos estas semanas y este look fue uno de los primeros y aún no hacía calor de ahí mi chaqueta de punto. Me encanta estas combinaciones de colores, últimamente solo me visto en tonos de grises y blancos. Intentaré publicar una o dos veces a la semana.
Espero que les guste mucho y gracias por estar ahí siempre.
Besotes grandes,muaks.

Hello beautiful, I'm back here, much public does not, I have my reasons and very soon know why. I've been taking pictures these weeks and this look was one of the first, still not hot, hence my cardigan. I love these color combinations, lately I only seen in shades of gray and white. I will try to post once or twice a week.
I hope you like very much and thanks for always being there.
Kisses, muaks.













 

Camisa - Sheinside (old)
Chaqueta - Primark (old)
Jeans / Zapatillas - Pull and Bear (old)
Bolso - Flamenca (old)

9 comentarios:

  1. Me gusta mucho el look, son mis colores favoritos :)

    www.ladyagat.com

    ResponderEliminar
  2. Me encanta tu look ! Es sencillo pero perfecto

    www.lily-marlene.com

    ResponderEliminar
  3. ¡Genial el look! Un beso guapa
    http://www.atrendylifestyle.com/

    ResponderEliminar
  4. espero que estes bien! l look genial! besos
    www.trendymiriam.com

    ResponderEliminar
  5. No me puede gustar más!!!!! feliz viernes! un besazo! te espero en mi blog


    www.ShoesAndBasics.com

    ResponderEliminar



  6. This is absolutely an break for the Louis Vuitton Handbag to accomplish their Singapore entrance. Besides featuring an Valentino handbags all-encompassing ambit of products, the abundance will aswell affection the Spike Wall.Swiss Movement Rolex allotment broken with gold metal spikes,Admittedly, when most people look at the? Rolex Replica Watch, the last thing in their mind may be the movement.The
    Datejust Replica Watch is just like every day, all the way back to 1956 (you will see.

    ResponderEliminar